Tuesday, June 10 2025

Knowledge About Religion

ក្រុមហ៊ុន Alibaba Group

                              ក្រុមហ៊ុន Alibaba Group
              ក្រុមហ៊ុន Alibaba Grou Holding Limited (ចិន: 阿里巴巴集团统ንግ有限公司) គឺជាពាណិជ្ជកម្មពាណិជ្ចកម្មអេឡិចត្រូនិចលក់រាយអ៊ីនធឺណែត AI និងបច្ចេកវិទ្យាពហុជាតិរបស់ចិនដែលបានបង្កើតឡើងនៅឆ្នាំ 1999 ដែលផ្តល់ជូនអតិថិជន - អ្នកប្រើប្រាស់ - ធុរកិច្ច ដើម្បីអតិថិជននិងសេវាកម្មជំនួញទៅអាជីវកម្មតាមរយៈវិបផតថលក៏ដូចជាសេវាកម្មបង់ប្រាក់អេឡិចត្រូនិចម៉ាស៊ីនស្វែងរកទំនិញនិងសេវាកម្មគណនាពពកដែលមានមូលដ្ឋានទិន្នន័យ។ ក្រុមហ៊ុននេះជាម្ចាស់និងប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មជាច្រើនជុំវិញពិភពលោកក្នុងវិស័យជាច្រើនហើយត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះថាជាក្រុមហ៊ុនមួយក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនដែលគេកោតសរសើរបំផុតរបស់ពិភពលោកដោយសំណាង។ [2] ។ [3]
                                          

នៅពេលបិទកាលបរិច្ឆេទនៃការបោះផ្សាយលក់ដំបូង (IPO) ដែលជាតម្លៃខ្ពស់បំផុតរបស់ពិភពលោកនៅថ្ងៃទី 19 ខែកញ្ញាឆ្នាំ 2014 តម្លៃទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba គឺ 231 ពាន់លានដុល្លារ។ គិតត្រឹមខែមករាឆ្នាំ 2018 ផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba មានចំនួន 509 ពាន់លានដុល្លារ។ [5] វាគឺជាក្រុមហ៊ុនមួយក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនកំពូល ៗ ទាំង 10 ដែលមានតម្លៃបំផុតនិងធំបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក។ [6] នៅខែមករាឆ្នាំ 2018 Alibaba បានក្លាយជាក្រុមហ៊ុនអាស៊ីទី 2 ដែលបំបែកកំណត់ត្រាតម្លៃ 500 ពាន់លានដុល្លារបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន Tencent ។ [7]

អាលីបាបាជាអ្នកលក់រាយដ៏ធំបំផុតនិងមានតម្លៃបំផុតនៅលើពិភពលោកចាប់តាំងពីខែមេសាឆ្នាំ 2016 ដោយមានប្រតិបត្ដិការនៅក្នុងជាង 200 ប្រទេស [9] ព្រមទាំងជាក្រុមហ៊ុនអ៊ីនធឺណេតធំបំផុតមួយផងដែរ។ ការលក់តាមអនឡាញនិងប្រាក់ចំណេញរបស់ខ្លួនបានកើនលើសអ្នកលក់រាយអាមេរិកទាំងអស់ (រួមទាំងក្រុមហ៊ុន Walmart, Amazon និង eBay) ដែលបានបញ្ចូលគ្នាតាំងពីឆ្នាំ 2015 ។ [10] វាត្រូវបានពង្រីកទៅក្នុងឧស្សាហកម្មប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយជាមួយនឹងប្រាក់ចំណូលកើនឡើង 3 ខ្ទង់ភាគរយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ [11] [12] ទិវានេះក៏បានរៀបចំឱ្យមានទិវាអាពាហ៍ពិពាហ៍របស់ចិនជាថ្ងៃទិញដូរតាមអនឡាញនិងក្រៅបណ្ដាញដ៏ធំបំផុតនៅលើពិភពលោកដោយការលក់ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ខ្លួនឈានដល់ជាង 25,4 ពាន់លានដុល្លារនៅថ្ងៃទី 11 ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ 2017 ។ [13] [14]

នៅឆ្នាំ 2016 ក្រុមហ៊ុន Taobao និង Tmall របស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba ដែលជាទីផ្សារលក់រាយតាមអនឡាញអនឡាញធំបំផុតនិងពេញនិយមបំផុតនៅលើពិភពលោកសម្រេចបានទំហំប្រតិបត្តិការចំនួន 3 ពាន់ពាន់លានយន់ (478,6 ពាន់លានដុល្លារ) ។ ក្រុមហ៊ុននេះមានគោលបំណងបង្កើនទ្វេដងនូវទំហំប្រតិបត្តិការដល់ 6 សែនលានយ័ននៅត្រឹមឆ្នាំ 2020 ។ [15]

គិតត្រឹមខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ 201 ​​4 ក្រុមហ៊ុន Alibaba មានអ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តសកម្មប្រចាំខែជាង 550 លាននាក់នៅលើវេទិការបស់ខ្លួន។ [16] វាក៏ផ្តល់ជូននូវសេវាចែកចាយឌីជីថលអនឡាញ 9Apps ដែលមានចំនួនមាតិកានិងកម្មវិធីជាច្រើនសម្រាប់ការទាញយក។ [17]

ក្រុមហ៊ុន Ant Financial របស់ Alibaba ជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ទី 6 ក្នុងបញ្ជីឈ្មោះពិភពលោករបស់ក្រុមហ៊ុន Fortune ដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ចំពោះផលប៉ះពាល់បរិស្ថានបៃតងវិជ្ជមាននៃព្រៃ Ant ដែលជាវេទិកាដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោកក្នុងការតាមដាន footprint របស់បុគ្គល។ ក្រុមហ៊ុន Ant Financial និងដៃគូរបស់ខ្លួនទទួលបានជោគជ័យគួរឱ្យកត់សម្គាល់ក្នុងការកាត់បន្ថយការបញ្ចេញឧស្ម័ន CO2 ។ [18] [19] ក្រុមហ៊ុន Alibaba ក៏បានប្រកាសផងដែរថាខ្លួននឹងវិនិយោគទឹកប្រាក់ចំនួន 100 ពាន់លានយ័នក្នុងរយៈពេល 5 ឆ្នាំដើម្បីបង្កើតបណ្តាញដឹកជញ្ចូនពិភពលោកមួយដែលពង្រីកការពង្រីកអាជីវកម្មនៅក្រៅប្រទេសនិងបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba ក្នុងការបង្កើតបណ្តាញដឹកជញ្ជូនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពបំផុតនៅក្នុងប្រទេសចិននិងជុំវិញពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុននេះកំពុងបណ្តាក់ទុន 5,3 ពាន់លានយ័ននៅក្នុងបណ្តាញភស្តុភារ Cainiao Smart ដើម្បីបង្កើនភាគហ៊ុនរបស់ខ្លួន 51 ភាគរយពី 47 ភាគរយ។ [20] ការវិនិយោគនេះនឹងផ្តល់តម្លៃដល់ Cainiao ដែលជាក្រុមហ៊ុនវិនិយោគរួមគ្នាមួយរបស់ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនចិនដែលមានតម្លៃប្រហែល 20 ពាន់លានដុល្លារ។ វាក៏ពង្រីកបណ្តាញពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចរបស់ខ្លួនយ៉ាងឆាប់រហ័សផងដែរ។ [21]

កាលពីពេលថ្មីៗនេះ Alibaba បានក្លាយជាអ្នកផលិតពពកធំជាងគេដែលរួមមាន Amazon, Microsoft និង Google នៅក្នុងការរីកចម្រើននៃប្រាក់ចំណូលសាធារណៈដែលសម្រេចបាននូវកំណើនប្រាក់ចំណូលភាគរយបីដងពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ [22]

ក្រុមហ៊ុន Alibaba បានបង្កើតអង្គភាពអាជីវកម្មកម្សាន្តផ្ទាល់ថ្មីមួយក្រោមឌីជីថលនិងកំសាន្តដែលផ្តោតលើការលក់សំបុត្រការបង្កើតមាតិកានិងបទពិសោធផ្ទាល់ដែលនាំមកនូវវេទិកាលក់ទំនិញកំសាន្តរបស់ខ្លួន Damai និងការបង្កើតមាតិកានិងអង្គភាពបច្ចេកវិទ្យា MaiLive និង Maizuo ក្រោមដំបូលតែមួយ។ វាមានគោលបំណងដើម្បីផ្តល់នូវវេទិកាសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍បន្តផ្ទាល់ (ឧ។ ការប្រគំតន្ត្រីលេងហ្គេមអេកូនិងព្រឹត្តិការណ៍កីឡា) ក៏ដូចជាការគាំទ្រដល់ដៃគូមាតិកានិងការបង្កើនសមត្ថភាពទិន្នន័យរបស់ក្រុមហ៊ុន Alibaba សម្រាប់ការបង្ហាញក្រៅបណ្ដាញ។ [23] [24] ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានចូលរួមសហការជាមួយក្រុមហ៊ុន JD.com ដើម្បីអភិវឌ្ឍប្រសិទ្ធភាពចែកចាយរបស់ប្រទេសចិនដោយវិនិយោគ 330 លានដុល្លារដល់ដៃគូពាណិជ្ជកម្មនិងភ័ស្តុភាររបស់ខ្លួនដើម្បីសាងសង់បន្ថែមទៀតសម្រាប់គោលបំណងដឹកជញ្ជូន។ [25]

មាតិកា
1 ប្រវត្តិ
1.1 ការបង្កើតនិងឈ្មោះ
1.2 ហាងលក់ឥដ្ឋនិងបាយអ
1.3 IPO
ពេលវេលារបស់ក្រុមហ៊ុន
2 ក្រុមហ៊ុននិងអង្គភាពពាក់ព័ន្ធ
2.1 Alibaba.com
2.2 AutoNavi
2.3 Taobao
2.4 Alipay
2.5 Alibaba Cloud (Aliyun)
2.6 AliExpress
2.7 យ៉ាហ៊ូ ប្រទេសចិន
2.8 Aliwangwang
2.9 Laiwang
2.10 Alibaba Pictures
2.11 Youku Tudou
2.12 11 សំខាន់
2.13 ភាគខាងត្បូងប្រទេសចិនភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពេលព្រឹក
2.14 អាលីសុខភាព
2.15 Alisports
2.16 UCWeb
2.17 ឡាដា
2.18
អភិបាលកិច្ចសាជីវកម្ម
4 ភាពចម្រូងចម្រាស
4.1 សមាជិកភាពនៃអ្នកផ្គត់ផ្គង់មាស
4.2 ការលក់អ៊ុយរ៉ាញ៉ូម
4.3 ធាតុក្លែងក្លាយនិងការបោកប្រាស់
5 ឯកសារយោង
6 តំណខាងក្រៅ

Leave a Comment

1 comment:

Powered by Blogger.